High:five 20-års jubilæum
Invitation
Den 21. maj 2026 inviterer vi dig til at fejre 20 år med resultater, relationer og resocialisering.
Siden 2006 har tusindvis af tidligere straffede og virksomheder fundet nye veje gennem samarbejdet med High:five – og det er takket være jer.
Kom og vær med, når vi samler samarbejdspartnere, politikere, virksomheder og ansøgere til en eftermiddag med både tilbageblik og fremtidsperspektiv. Det bliver en uformel, men stor fejring af samarbejdet med jer.
Torsdag den 21. maj 2026 kl. 15.30-18.00
Banegaarden, Otto Busses Vej 45, 2450 København
Skarpe og nærværende nyhedsvært Cecilie Beck vil føre os trygt igennem programmet, som bl.a. byder på:
- Velkomst ved Ole Hessel, direktør i High:five, og Louise Sjøntoft, Bestyrelsesformand for High:five Fonden
- 30 min. Open Mic til dem, der ikke kan lade være
- Fremtidsforsker Anne Skare Nielsen
- Smid Et Ord – Rap Challenge v. Pede B
Der serveres lækker, let forplejning og godt til ganen.
Det er selvfølgelig gratis at deltage.
Vi håber at se dig!
PS. Vi vil gerne frabede os gaver på dagen. Doner i stedet pengene til et godt formål.
Tilmeldingsfrist d. 6. maj 2026
Tilmelding til High:five 20-års jubilæum